preskoči na sadržaj

Prirodoslovno-grafička škola Zadar

Login
Tražilica
Kemijski laboratorij

         

Terenska nastava

Dokumenti škole
Javna objava informacija o trošenju sredstava
 

 

Zelene ulice našeg grada

Forenzična ispitivanja

Brojač posjeta
Ispis statistike od 15. 5. 2013.

Ukupno: 2544407
Ovaj mjesec: 2469
Ovaj tjedan: 556
Danas: 59
TERENSKA NASTAVA
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
TERENSKA NASTAVA - rijeka Karišnica
Autor: Administrator , 7. 5. 2019.

U srijedu 17.travnja 2019. održana je jednodnevna terenska nastava na rijeci Karišnici za učenike 3. i 4. razreda smjera ekološki i kemijski tehničar.


Terenska nastava imala je za cilj utvrditi najvažnija biološka i kemijska obilježja rijeke Karišnice koja obiluje velikom bioraznolikošću zbog svojeg specifičnog položaja i toka. Učenici su upoznali i usporedili kemijska i biološka obilježja na izvoru, srednjem toku te na ušću rijeke Karišnice.

Tijekom terenske nastave učenici su radili u 3 radionice:

1. KEMIJSKA - KEMIJA VODA - određivanje kemijskih i fizikalnih svojstava vode rijeke Karišnice

2. KEMIJSKA - KEMIJA TLA - određivanje kemijskih i fizikalnih svojstava tla rijeke Karišnice

3. BIOLOŠKA -FLORA I FAUNA RIJEKE KARIŠNICE - određivanje flore, faune i  ekoloških značajki rijeke Karišnice

Nakon provedene terenske nastave učenici znaju:

- opisati način praćenja ekološkog stanja vodenih ekosustava

- naučiti uzorkovati vodu za terenska i laboratorijska mjerenja

- izmjeriti fizikalne parametre vode (temperatura, električna vodljivost, koncentracija otopljenog kisika)

- izmjeriti kemijske parametre vode (pH, kloridi, tvrdoća vode)

- objasniti kakvoću vode na temelju analitičkih podataka

- opisati način praćenja ekološkog stanja tla

- uzorkovati vodu za terenska i laboratorijska mjerenja

- izmjeriti fizikalne parametre tla (temperatura, pH)

- analizirati kvalitativno i kvantitativno sastav tla (karbonati)

- objasniti kakvoću tla na temelju analitičkih podataka

- izvesti praktične vježbe koristeći biološku opremu za prikupljanje planktonskih organizama te ih izolirati i identificirati (pomoću planktonske mrežice i sita)

- uzorkovati pod mikroskopom najčešće fito- i zooplanktonske riječne vrste

- prepoznati i uočiti morfološke značajke riječnih beskralježnjaka pomoću izvorne stvarnosti

- proučiti organizme u živom stadiju

- svrstati organizme u sistematske kategorije

- analizirati rezultate - izvor, srednji tok i ušće kao stanište živih bića





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju