preskoči na sadržaj

Prirodoslovno-grafička škola Zadar

Login
Kemijski laboratorij

         

Terenska nastava

Dokumenti škole
Javna objava informacija o trošenju sredstava
 

 

Zelene ulice našeg grada

Forenzična ispitivanja

Brojač posjeta
Ispis statistike od 15. 5. 2013.

Ukupno: 2544415
Ovaj mjesec: 2477
Ovaj tjedan: 564
Danas: 5
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
RaSTEMo u znanosti - Radionica "TVARI"
Autor: Anamarija Ivković, 27. 2. 2022.

U osnovnoj školi Šimuna Kožičića Benje u subotu 19.2.2022.održana je treća u nizu radionica u projektu “RaSTEMo u znanosti”.

Projekt predstavlja suradnju Centra izvrsnosti  Grada Zadra i Prirodoslovno-grafičke škole Zadar.

Provodi se u suradnji s dječjim vrtićima i polaznice radionica su odgajateljice iz zadarskih vrtića.

Radionicu naziva Tvari prezentirale su profesorica Gordana Kundid  iz Prirodoslovno- grafičke škole i profesorice Stanka Milković i Korana Marušić iz Gimnazije Vladimira Nazora.


U zanimljivoj i nadasve kreativnoj atmosferi izvedeno je više pokusa prilagođenih djeci različih dobnih skupina.

Zašto mama stavlja u kolač prašak za pecivo, Ledeni ribolov, Brodići od leda,  Kako nastaje oblak, Plin koji gasi plamen, Čarobni papir, Naelektrizirani baloni, samo su neki od zanimljivih pokusa izvedenih na radionici.

Radionica je osmišljena kao kombinacija demonstracijskog i individualnog rada tako da su odgajateljice samostalno izvodile određene pokuse.

Od pokusa provedenih na radionicama odgajateljice će izabrati one za koje procijene da su prilagođeni dobi djece u njihovoj vrtićkoj skupini i izvesti ih s djecom.

Fotografije, snimke i  izjave  djece nakon izvedenih pokusa poslati će na adresu projekta i na taj način učiteljima sudionicima projekta omogućiti uvid u procjenu ostvarenosti ishoda same radionice.

Vršnjačko vrednovanje najvažnije je vrednovanje bez obzira na dobnu skupinu djeteta.

U svojoj vrtićkoj skupini dijete će rado upijati nove sadržaje kroz kreativnu igru i na taj način razvijati moć opažanja i zaključivanja.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju